Pytania i odpowiedzi

 

  1. Czy istnieje możliwość zamówienia produktu z indywidualnym wymiarem/kolorem?
    Niektóre nasze produkty możemy personalizować, inne nie. Prosimy o kontakt - poinformujemy, czy możemy zmienić parametry produktu.

  2. Czy jest możliwość wysyłki próbek?
    Tak, więcej informacji znajdziesz tutaj: https://akre.pl/webpage/bezplatne-probki-listew.html
    Próbki wysyłamy w terminie 3 dni, maksymalnie trzy wzory listew.

  3. Jaki jest okres gwarancji?
    Na nasze produkty udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.

  4. Na jakim etapie jest moje zamówienie?
    Prosimy o kontakt mailowy: sklep@akre.pl
    W mailu prosimy o podane numeru zamówienia.

  5. Jaki jest czas dostawy?
    Czas dostawy widnieje przy danym produkcie.

  6. Jak złożyć zamówienie?
    Najprościej i najszybciej produkty zamówisz na naszym sklepie poprzez dodanie do koszyka.
    Alternatywnie można złożyć zamówienie mailowo pisząc na sklep@akre.pl

  7. Czy produkty można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym?
    Prowadzimy jedynie sprzedaż internetową i wystawiamy do każdego zamówienia faktury vat. Ze względu na obowiązujące prawo towar musi być w tym wypadku wysłany firmą kurierską. Nie prowadzimy sklepów stacjonarnych. Siedziba firmy mieści się w Toruniu.